Strona, którą oglądasz jest statyczną, archiwalną wersją serwisu. Żadne elementy dynamiczne (np. wyszukiwarki) nie funkcjonują. (Zamknij komunikat)

Nowy program edukacyjny na lata 2014-2020

Od 1 stycznia 2014 roku program "Uczenie sie przez całe życie" zostaje zastąpiony programem Erasmus+. Na poniższej stronie będą zamieszczane informacje jedynie dla beneficjentów programu, których projekty nie zostały jeszcze zakończone. Instytucje zainteresowane udziałem w nowym programie zapraszamy na: www.erasmusplus.org.pl.

Przykłady dobrych praktyk

Przykłady dobrych praktyk w roku 2012 obejmują zarówno działania organizatorów wizyt studyjnych w Polsce, jak i uczestników wizyt, którzy wyjechali na wizyty studyjne do innych krajów europejskich. Należą do nich:

Pour une Europe plurilingue - le rôle des médias dans l'apprentissage des langues étrangeres

Polskie Stowarzyszenie Europa Jezyków i Kultur w Wodzisławiu Śląskim

Po francusku na Śląsku - artykuł dotyczący wizyty

How ICT techniques improve teaching and learning processes

Zespół Szkół w Tuchowiczu

How ICT techniques improve teaching and learning processes.pdf

Importance of Social Partners in VET

Prezentacja uczestnika wizyty studyjnej

Importance of Social Partners in VET

Triple T – Theory, teaching, technology: teaching and learning with ICT

prezentacja uczestnika wizyty studyjnej nagrodzonego w konkursie EduInspiracje

Data: 4-8.10.2010

Nazwa instytucji organizującej wizytę: National Education Local Authority of Eyup County

Prezentacja

Education, innovations and entrepreneurship from Kindergarten to adult life

Data: 18-22.10.2010

Nazwa instytucji organizującej wizytę: Kuratorium Oświaty w Rzeszowie.

Prezentacja

Disabled and disadvantaged into work – a wrap around approach

Data: 14-17.09.2009
Nazwa instytucji organizującej wizytę: St. Loye’s Foundation, Exeter, Wielka Brytania

Język roboczy: angielski
Liczba uczestników: 5
Kraje reprezentowane przez uczestników wizyty: Grecja,Polska,Szwecja, Włochy

Disabled and disadvantaged into work – a wrap around approach

Including pupils with disabilities – a flexible continuum of provision

Nazwa instytucji organizującej wizytę: Haringey Council Londyn Wielka Brytania

Język roboczy: angielski
Liczba uczestników: 11
Kraje reprezentowane przez uczestników wizyty: Grecja, Łotwa, Norwegia, Niemcy, Rumunia, Francja, Włochy, Hiszpania, Węgry, Polska

Including pupils with disabilities – a flexible continuum of provision

Health + school = well-being

Data: 19 - 25 kwietnia 2009 roku.
Nazwa instytucji organizującej wizytę: Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny Metis w Katowicach

Health + school = well-being

Improving the 1st cycle to achieve success

Data: 15-20 listopad 2009

Improving the 1st cycle to achieve success